سوالات متداول مشتریان
بله ؛ کلیه محصولات پرنیان ؛ دارای کارت گارانتی و ضمانت شرکت تولید کننده میباشند و در صورت بروز مشکل می توانید از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.
شما بایستی از نسخه های تک کاربره پرنیان استفاده کنید ؛ شما میتوانید قفل سخت افزاری خریداری شده را همراه خود جابجا کنید و بر روی هر تعداد کامپیوتر در هر موقعیت مکانی مورد استفاده قرار دهید ؛ دقت کنید فارسی ساز فقط بر روی سیستمی که قفل بر روی آن قرار دارد فعال خواهد بود.
خیر ؛ شما بر روی هر تعداد کامپیوتر که می خواهید ، میتوانید آنرا نصب کنید ؛ اما فارسی ساز در روی کامپیوتری فعال خواهد شد که قفل سخت افزاری بر روی آن قرار دارد.
فرق نسخه تک کاربره و چند کاربره صرفأ در استفاده همزمان کاربران از فارسی ساز است ؛ در نسخه تک کاربره فقط یک کاربر می تواند از فارسی ساز استفاده کند ؛ اما در نسخه های چند کاربره (تحت شبکه) همزمان چندین کاربر (به تعداد کاربر خریداری شده) می توانند از آن استفاده نمایند.
خیر ، هیچ تفاوتی بین فارسی ساز و شمسی ساز وجود ندارد ، هر دو این اصطلاحات یکی هستند ، خدمتی که این نرم افزار ارائه میدهد تبدیل کلیه تقویم های بکار گرفته شده در نرم افزار مایکروسافت پراجکت و پریماورا از حالت میلادی به شمسی که این عمل در نمودار گانت هم انجام میگردد. لذا تصور این که با استفاده از فارسی ساز منوها و محیط نرم افزارهای مذکور از حالت لاتین به فارسی تبدیل خواهد شد ، غلط است.
تفاوتی از نظر تعداد قفل در نسخه تک کاربره و چند کاربره وجود ندارد و تنها یک قفل در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. در صورتی که مشتری چندین فارسی ساز تک کاربره را خریداری نماید ؛ به تعداد خرید انجام شده قفل سخت افزاری در اختیار وی قرار خواهد گرفت ؛ اما در نسخه های تحت شبکه فقط یک قفل برای نصب روی سرور و استفاده همزمان کاربران برای مشتری ارسال خواهد شد.
برای استفاده از نسخه های چند کاربره ؛ بایستی در محلی که قرار است از آن استفاده کنید شبکه محلی و سرور وجود داشته باشد ؛ یعنی در شرکت شما بایستی یک شبکه در داخل ساختمان وجود داشته باشد و کامپیوترهای کاربران به آن شبکه متصل باشند. قفل سخت افزاری بر روی سرور نصب و امکان استفاده از فارسی ساز برای کاربران میسر خواهد شد. دقت داشته باشید امکان استفاده از قفل در شبکه هایی که از طریق اینترنت بهم متصل شده ، وجود ندارد. اما اگر شما از یک شبکه مستقل که ارتباط آن با شعب بشکل اینترنتی نیست ؛ استفاده میکنید (Pnig سرور را دارید) میتوانید نسخه های تحت شبکه ما را خریداری نمائید.
بله شما میتوانید از نسخه سازمانی فارسی ساز استفاده کنید که در آن محدودیت استفاده از قفل سخت افزاری و هم رنج بودن آی پی در شبکه سازمان وجود ندارد.
خیر ؛ الزامی برای انجام اینکار وجود ندارد. فارسی ساز پرنیان 11 از نسخه 2007 ، 2010 ، 2013 ، 2016 ، 2019 ، 2021 و 2024 بصورت همزمان پشتیبانی میکند.
بله ؛ در پک ارسالی و در داخل DVD آخرین نسخه آفیس 2024 و نیز مایکروسافت پراجکت 2024 برای استفاده شما مشتریان عزیز قرار گرفته است.
بله ؛ هیچ مشکلی وجود ندارد ؛ شما میتوانید از فارسی ساز در کنار نسخه های برنامه (اصلی یا غیر اصلی) که در حال حاضر بر روی کامپیوتر خود دارید استفاده نمائید. لذا الزامی به استفاده از نرم افزارهای پراجکت یا پریماورا موجود در پک وجود ندارد.
بله ؛ این نرم افزار در کلیه ویندوز های موجود در بازار (32 یا 64 بیتی) بصورت کامل تست شده و بدون مشکل کار میکند.
نسخه پرنیان حرفه ای ؛ مناسب افراد یا شرکت هایی است که میخواهند بصورت همزمان فارسی ساز نرم افزار مایکروسافت پراجکت و پریماورا P6 را بصورت همزمان بر روی یک قفل خریداری نمایند تولید شده شده است ؛ در واقع بجای آنکه یک قفل برای نرم افزار پراجکت و یک قفل برای نرم افزار پریماورا P6 خریداری کنید (در واقع 2 قفل) میتوانید از یک قفل پرنیان حرفه ای استفاده کنید.
بله ؛ یک فایل راهنمای PDF برای آموزش نحوه نصب فارسی ساز در کنار پک برای شما در روی DVD ارسال قرار دارد ؛ همچنین میتوانید این آموزش را در اینجا نیز ملاحظه بفرمائید.
مشکلی وجود ندارد ، پس از خرید با واحد پشتیبانی به شماره 02144939602 تماس بگیرید تا لینک دانلود محتویات DVD برای شما ارسال شود.
خیر ؛ تنها فایل آموزش نصب و راه اندازی فارسی ساز بهمراه پک در داخل DVD ارسالی وجود دارد. در صورتی که نیاز به پک آموزش نرم افزار مایکروسافت پراجکت دارید میتوانید آنرا از اینجا تهیه کنید.
بله ؛ این امکان وجود دارد که شما با تحویل قفل قدیمی و پرداخت مابه التفاوت ؛ قفل جدید را در نسخه های بعدی نرم افزار تحویل بگیرید.
شما می توانید از طریق خرید آنلاین در سایت ؛ تماس با شماره 44939602 021 یا ارسال پیام در یکی از پیامرسان های واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، سروش ، بله یا روبیکا به شماره 09393462062 سفارش خود را ثبت کنید ؛ پک از طریق پست زمینی بصورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد.
در صورتی که در مراکز استان یا شهرهای دارای فرودگاه هستید ؛ امکان ارسال پک از طریق پست هوایی یک روزه وجود دارد ؛ در این روش ارسال هزینه پست بر عهده مشتری خواهد بود.
بله ؛ در صورتیکه در شهر تهران یا شهرهای نزدیک به آن هستید ؛ امکان ارسال پک از طریق پیک یا آژانس وجود دارد. در این روش هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.
بله ؛ در صورتیکه قصد خرید برای شرکت خود را دارید و نیاز به صدور فاکتور رسمی پس از انجام خرید وجود دارد ؛ ابتدا بایستی درخواست صدور پیشفاکتور را از اینجا ارسال نمائید ؛ پیشفاکتور صادر و از طریق شماره پیامرسان پشتیبانی اعلامی برای شما ارسال خواهد شد ؛ پس از واریز وجه ؛ پک بهمراه اصل فاکتور دارای مهر و امضاء برای شما ارسال خواهد گردید. توجه داشته باشد در این روش 10درصد مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ خرید شما اضافه خواهد شد.
در صورتیکه پاسخ سوال خودتان را هنوز نیافته اید ؛ کافی است با شماره واحد فروش 44939602 021 در ساعات اداری (8 صبح تا 5 عصر) تماس بگیرید یا بصورت 24 ساعته به شماره 09393462062 در یکی از پیامرسان های واتساپ ، تلگرام ، ایتا ،سروش ، بله یا روبیکا پیام ارسال کنید.