-
چگونه در سامانه پشتیبانی تیکت ارسال کنیم؟
مطابق فیلم آموزشی ، پس از ورود به سامانه پشتیبانی ؛ روی بنر “ورود به پنل پشتیبانی” کلیک کنید ؛ پس از انجام اینکار وارد صفحه ورود به بخش پشتیبانی خواهید شد. در صورتیکه از قبل ثبت نام کرده اید ؛ کافی است با ورود نام کاربری و رمز عبور وارد پنل شوید. اگر رمز عبور خود را فراموش کردید روی “فراموشی رمز عبور” کلیک کرده و با وارد کردن ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید ؛ منتظر ارسال ایمیل بازیابی رمز عبور از سوی سامانه باشید.
مطلب پیشنهادی >> اشتراک گذاری فولدر در دراپ باکس
اگر دفعه اولی است که وارد سامانه پشتیبانی شده اید ؛ برای استفاده از آن بایستی ثبت نام کنید ؛ برای انجام ثبت نام کافی است روی “ثبت نام” کلیک کنید. پس از ورود به این بخش نام کاربری و رمز عبور و یک ایمیل معتبر وارد کرده و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. توجه داشته باشید حتمأ از یک ایمیل معتبر و شخصی برای ثبت نام استفاده کنید ؛ چون دریافت سایر خدمات پشتیبانی اعم از دریافت لینک های دانلود یا فراموشی رمز عبور صرفأ از طریق این آدرس ایمیل امکان پذیر خواهد بود.
ارائه خدمات پشتیبانی صرفأ از طریق سامانه پشتیبانی مشتریان امکان پذیر است ؛ لذا از برقراری تماس با امور مشتریان در خصوص خدمات پشتیبانی و سوالات فنی اکیدأ خودداری فرمائید.